Noi… suntem Albatros, nu de ieri, de azi, ci de 22 de ani. Voi… ne-ati fost alaturi!

Noi… ca în fiecare an, de 22 de ani încoace, va invitam sa redescoperiti Delta. Voi… ati raspuns invitatiei an de an!

Noi… va invitam de fiecare data sa descoperiti un nou colt de rai. Voi… sunteti sarea si piperul, creând atmosfera! J

Si anul acesta va invitam sa descoperim împreuna o noua parte a Deltei, gazda noastra fiind de aceasta data

Complexul Delta Paradis – www.delta-paradis.ro. Va vom astepta într-un minunat loc aflat pe Canalul Dunavat, în

apropierea Lacului Razim – cel mai mare lac din România si unul din cele mai mari din Europa.

Program:

Joi – 22 Iulie

10.00 – 21.00 Primirea, transferul si camparea participantilor

22.30 – 23.00 Prezentarea programului si activitatilor

23.30 – Cântece la foc de tabara

Vineri – 23 Iulie

10.00 – 19.00 Plimbari prin Delta Dunarii si probe sportive de divertisment: volei, fotbal, pescuit etc.

19.00 – 21.00 Sedinta cu reprezentantii asociatiilor membre FRTE – Analiza activitatilor desfasurate în 2010 – CNCTE si

activitati ecologice

22:30 – 23.00 Sedinta tehnica – etapa CNCTE

23:00 – Concurs muzica Folk individual*

Sâmbata, 24 Iulie

07:00 – 10:00 Proba de Orientare din cadrul etapei CNCTE & Trofeu

10.00 – 11.00 Proba de alpinism practic din cadrul etapei CNCTE & Trofeu

11:00 – 12:30 Teste teoretice din cadrul etapei CNCTE & Trofeu

12.30 – 17.00 Plimbari prin Delta Dunarii si probe sportive de divertisment

17.00 – 19.00 Proba surpriza

19.00 – 20.00 Proba de cros din cadrul etapei CNCTE & Trofeu

20:00 – 21.30 Curs gastronomic J : Pregatirea, prepararea si degustarea: „Saramurii traditionale pescaresti”

21:30 – Proba culturala din cadrul etapei CNCTE & Trofeu

Duminica, 25 Iulie

09:00 – 09:30 Festivitatea de premiere

09.30 – 10:30 Igienizarea taberei

10.30 – Defluirea participantilor din tabara la debarcader se va face în grupuri, în ordinea prioritatilor (distanta pâna

acasa, urgente, etc.)

 

Regulamentul de concurs al etapei tip Trofeu din cadrul CNCTE 2010:

Regulamentul de concurs este regulamentul Federatiei Române de Turism si Ecologie. Concursul este deschis tuturor

cluburilor si asociatiilor de turism din tara afiliate sau nu FRTE dar în clasamentul general al FRTE vor fi punctate doar

cluburile afiliate. În cadrul concursului fiecare club poate intra cu maxim 2 echipaje alcatuite din 3-5 persoane. Pentru

clasamentul FRTE va puncta un singur echipaj de club, dinainte stabilit. Acesta va intra primul în concurs. Participantii la

orientare, teste teoretice, alpinism si cros vor face obligatoriu parte din echipa de regularitate.

Probele de concurs:

1. Proba de regularitate – Datorita specificului zonei, aceasta proba nu se va desfasura propriu-zis conform regulamentului

si vor fi punctate pentru aceasta proba echipajele(3-5 membrii mixt) ce vor intra în probele de teste teoretice, orientare,

alpinism practic si cros.

2. Proba de orientare – Datorita conditiilor hidrologice nefavorabile proba nu va fi pe harta si se va desfasura pe azimut –

25 puncte S.P.P. Proba va avea doua categorii: masculin si feminin.

A.T.E.

Club ALBATROS

www.albatrosgalati.org

3. Proba de alpinism practic – panou – Proba va avea doua categorii (masculin si feminin), punctajul maxim pe fiecare

categorie fiind de 12,5 puncte (jumatate din punctajul maxim posibil) pentru cel mai bun timp sau cea mai mare înaltime

escaladata în cazul în care nici un concurent nu atinge topul. În final se vor însuma punctajele pe echipe si echipa cu cel

mai bun punctaj cumulat va obtine 25 de puncte. Timpul maxim acordat pentru parcurgerea traseului este de 4 minute.

Concurentii trebuie sa îsi asigure încaltari specifice probei.

4. Teste teoretice 5 x 200=1000 de puncte S.P.S. si 25 de puncte S.P.P. pentru cel mai bun punctaj obtinut pentru toate

testele însumate. Testele vor verifica cunostintele de meteo, alpinism, sanitar, zona si flora. Vor fi 10 întrebari de tip grila

pentru fiecare test, fiecare cu 3 optiuni si având unul, doua, trei sau niciun raspuns corect.

5. Proba cultural-artistica

a. Se va tine cont cu strictete de tematica: sport, turism, natura, ecologie. Format minim impus: 3 melodii (imn + 2

melodii – cel putin una dintre ele trebuie sa fie compozitie proprie), o poezie (nu va fi obligatoriu compozitie

proprie, dar va fi mentionat titlul si autorul poeziei ) si o sceneta umoristica sau pantomima (nu va fi obligatoriu

compozitie proprie).

b. La proba vor participa cel putin doua persoane din acelasi club. Durata: 25 minute (+2 min).

c. Fiecare sectiune (MUZICA, POEZIE, UMOR) va fi apreciata cu note de la 1 la 10. A patra nota (1 la 10) este nota

generala ce cuprinde aprecierea prezentei scenice, a continuitatii momentelor componente, duratei

regulamentare a programului, tematica, impresia artistica, etc. Pentru cea mai buna medie generala obtinuta la

aceasta proba în urma jurizarii se vor acorda 25 puncte.

d. Ca proba speciala în cadrul probei culturale, cluburile participante vor putea interpreta o melodie dintre

compozitiile Clubului Albatros. Se accepta recitarea cu foaia în fata. Timpul necesar interpretarii acestei melodii

nu va fi inclus în timpul general de concurs.

6. Proba de cros – Va avea doua categorii (masculin si feminin), punctajul maxim pe fiecare categorie fiind de 12,5 puncte

(jumatate din punctajul maxim posibil) pentru cel mai bun timp. În final se vor însuma punctajele pe echipe si echipa cu

cel mai bun punctaj cumulat va obtine 25 de puncte. Lungimea traseului va fi de 5000 metri la categoria masculin si 3000

metri la categoria feminin.

* Concursul de folk individual. Concurentii vor interpreta 2 melodii (nu vor fi obligatoriu compozitie proprie). Se puncteaza

calitatile interpretative, aprecierea publicului, precum si atmosfera creata.

* Concursurile de fotbal, volei si pescuit vor avea regulamentele detaliate la sedinta tehnica.

Bibliografie:

– www.ddbra.ro, Descrierea Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii de pe site-ul Administratiei Rezervatiei.

– Cursul SMURD

– Meteorologie aplicata – Dan Remus Mitrut, 2004

– Doua secole de alpinism – Ionel Coman

– Atlasul Botanic al României – Editura Didactica si Pedagogica, ed. 2007

Acces :

Tabara va fi amplasata în cadrul Complexului Delta Paradis – www.delta-paradis.ro

Accesul spre tabara se va face prin Tulcea – Murghiol – Plopul. Pentru a ajunge în localitatea Plopul din Tulcea accesul

auto recomandat este pe DN 222 C. (aproximativ 35 km din Tulcea).

Primirea participan ilor se va face la debarcaderul din vecinatatea localitatii Plopul – la iesirea din localitatea Plopul

în direc ia Sarinasuf, primul drum la stânga, la aproximativ 400m, drum pe câmp, semnalizat cu însemnele specifice de

concurs. Drumul pe câmp are o lungime aproximativa de 2 km, iar în capatul acestuia va fi punctul de primire al

organizatorilor pentru participantii ce au confirmat sosirea. La debarcader, îmbarcarea pe salupe se va face în ordinea sosirii

si a confirmarilor de participare. ATENTIE! Ultimul transfer se face la ora 21.00.

Parcarea automobilelor se poate face în apropierea debarcaderului.

Din autogara Tulcea sunt microbuze de transport persoane catre localitatea Plopul – cost 10 Ron. Cei ce vor confirma

participarea, vor primii detaliile necesare de la organizatori.

Pentru participantii ce au transport naval propriu, informa ii despre amplasamentul taberei se pot ob ine de la

organizatori.

FOARTE IMPORTANT:

Pentru buna organizare si desfasurare a transferului catre tabara precum si conditiilor necesare desfasurarii

evenimentului este absolut necesara confirmarea participarii pâna în data de 19.07.2010 atât telefonic cât si prin e-mail

unde se va atasa un tabel nominal cu numele si prenumele, CNP-ul fiecarui participant, persoana responsabila pentru

respectivul club, asociatie sau grup. Se va mentiona si un telefon de contact precum si ora aproximativa la care se va ajunge

în zona Plopul- debarcader. Nu mai târziu de ora 21.00, ora la care se efectueaza ultimul transfer!

Taxa transfer – 35 Ron/persoana exceptie facând cei ce îsi asigura transferul pe apa pe cont propriu.

Odata cu confirmarea telefonica si prin mail a participarii, se confirma si achitarea a 50% din costul participarii în contul

RO12 RZBR 0000 0600 1214 4092, Raiffeisen Galati, titular Grecu Cristina Paula.

§ SCALDATUL ESTE STRICT INTERZIS ÎN AFARA ZONELOR AMENAJATE!

§ SE POATE PESCUI AVÂND PERMIS DE PESCUIT CORESPUNZATOR ZONEI!

§ PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIE RASPUNDERE!

NOTE:

§ Camparea se va face sub îndrumarea organizatorilor.

§ Se poate asigura cazare pe Hotel Plutitor: camera dubla/noapte – 100 Ron precum si în Hotel la pretul camerei de

200 Ron/noapte.

§ Complexul Delta Paradis a creat pentru acest eveniment facilitati participantilor, preturi preferentiale – muntomane

J, cu privire atât la mesele traditionale – meniu 13 Ron, cât si la bunurile de larg consum (apa, bere, cafea, etc.).

§ La sosirea în tabara, se vor completa formularele puse la dispozitie de organizatori (tabel nominal cu membrii

clubului participant la etapa, lista cu echipajele care vor participa la probele de orientare, alpinism practic, surpriza si

cros) si se vor preda la sedinta tehnica.

§ Va exista o singura vatra de foc; este interzisa realizarea altor vetre.

§ Fiecare club la sosirea în tabara va primi saci de gunoi.

§ Responsabilului de grup îi revine obligatia de a aduce la cunostinta membrilor grupului sau regulile de prevenire a

accidentelor si a normelor de conduita civilizata precum si regulamentul concursului.

§ Se pot organiza plimbari si mese pescaresti în Delta Dunarii. Relatii suplimentare vor fi furnizate de organizatori.

§ Organizatorii îsi rezerva dreptul de a face modificari în programul probelor în functie de conditiile meteo si numarul

de participanti.

CONTACT: Cristina Grecu: 0741.090.322, 0722.282.254; Tiberiu Andrei: 0761.604.607; Silviu Toloaca.

e-mail: albatrosgalati@gmail.com, krisulet@yahoo.com.

Nota pe harta: 1) Debarcader – Punct de asteptare a participantilor

2) Tabara de desfasurare a Trofeului Clubului Albatros – Complexul Delta Paradis – Dunavat 1